reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dagmar Obertová

Dagmar Obertová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neskutočne skutočná :) Autorku poznám už nejakých tých cať rokov, je to fajn baba. Dokonca sa podobáme. Každé ráno sa stretneme v kúpeľni a potom i pri šoférovaní, ale to jej vidím len oči... Zoznam autorových rubrík:  Ona a jej zážitky, fikcia...?No čo som zase vyviedla..Deje saPrerušenie denného stereo-typuDd-alebo drzé dráždenie..BanáNOvá republikaSúkromnéNezaradené

reklama

BanáNOvá republika

Vitaj Osterreich, alebo sakra kde mám tie eura?

Dagmar Obertová

Vitaj Osterreich, alebo sakra kde mám tie eura?

Cesta cez hranice bola príjemná. Nikto nás nezastavil a ani sme sa nemuseli predierať medzi výfukovými plynmi automobilov trpiacich nákupnou horúčkou. Tiež odpadla povinnosť legitimácie, čo mi robilo radosť. Pretože pri poslednom takomto prechode ma páni v zelenom poprosili aby som vystúpila z auta. Neviem, čo sa im na tej foto nepozdávalo, žeby som sa za tých 6 rokov až tak zmenila? Tento krát to bolo iné, len tak si prefrčať okolo.

  • 13. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 952x
  • 15
Vodič autobusu nás zdraví fu*k off

Dagmar Obertová

Vodič autobusu nás zdraví fu*k off

Prakticky nás oklamal. Včera som ostala zaskočená a rozčarovaná mentalitou jedného muža. Žiaľ, musím konštatovať, že to, ako som chválila vodičov autobusov, sa dnes zmenilo. Vďaka jednému klamárovi a arogantnému tupcovi. Doteraz sa mi nestalo, aby som sa stretla s niečím podobným a to už cestujem pekných pár rôčkov.

  • 26. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 429x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu