reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dagmar Obertová

Dagmar Obertová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neskutočne skutočná :) Autorku poznám už nejakých tých cať rokov, je to fajn baba. Dokonca sa podobáme. Každé ráno sa stretneme v kúpeľni a potom i pri šoférovaní, ale to jej vidím len oči... Zoznam autorových rubrík:  Ona a jej zážitky, fikcia...?No čo som zase vyviedla..Deje saPrerušenie denného stereo-typuDd-alebo drzé dráždenie..BanáNOvá republikaSúkromnéNezaradené

reklama

Deje sa

Keď opasok neudrží nohavice

Dagmar Obertová

Keď opasok neudrží nohavice

Je leto, dá sa robiť vonku toľko vecí. Chytať bronz a UV lúče ako bonus, grilovať si kuracie krídelká, zapíjať ich vychladeným pivkom a sexovať vonku. Ups, či to nie? Hm.. Niekomu to evidentne nerobí problém, ale tam, kde sú ľudia a istotne sa niekto nájde, kto vás pozoruje, by ste to robiť nemuseli, zvieratká moje zlaté. Pravda, pokiaľ vám trochu popularity neprekáža. Robila som plavčíčku, ako každý rok, a ďalekohľad som nepoužívala len na sledovanie vodnej hladiny. Hľadala som známych a pásla oči na pekných objektoch. Aaa.

  • 24. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 707x
  • 9
Popolvár je kráľ

Dagmar Obertová

Popolvár je kráľ

Akosi ma uchvátila jedna relácia, ktorú moji priatelia zhodnotili ako stratu času (už sa naštasie končí, že baby). Lenže mňa ozaj baví. Asi preto, lebo v nej človek vidí ľudí, ktorých poznal len z filmov alebo športového sveta. Tiež sa tu nachádzajú zaujímavé súťaže a krásna príroda. No je tu i istá šanca, že sa mýlim a kamery účastníkov ostrova snímajú tak, aby to vyhovovalo producentom a vyvolalo to isté dramatično. Mňamka pre denníky a týždenníky. Všetci ma odhovárali, nepozeraj to, je to blbosť a čím viac sa snažili, tým horlivejšie som sa pozerala.

  • 18. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 605x
  • 3
Veď je to len komín

Dagmar Obertová

Veď je to len komín

Dnes som čakala pred jedným marketom v aute. Nemala som náladu na kupovanie nepotrebností, čo sa takmer nikdy nestáva. Pozorovala som teda z nudy oblohu. Oko mi zrazu zavadilo o akýsi predmet vo farbách rakúskej vlajky. Komín, au, vykríkla som, au zase. Stále sa mi doň tlačil.  Darmo som ho ignorovala, snažil sa byť stredobodom zorného poľa. Je to taká opacha nad naším krásnym mestečkom. Tvári sa ako majestátna stavba, ale rozhodne je to len výplod jeho snaženia. I keď pozadie s modrou oblohou mu celkom sekne, stále je to však len komín na oblohe..

  • 31. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 270x
  • 3
Alenka v ríši divov, alebo starkovci a hyper, super markety

Dagmar Obertová

Alenka v ríši divov, alebo starkovci a hyper, super markety

Som z menšieho mesta, kde spočiatku boli asi troje potraviny, ktoré sa bili o svoje zákazky. Do jedných chodili nakupovať aj starkí. K výberu im milá pani za pultom ponúkla 3 druhy syra a mlieko v sklenenej fľaši. Žiadne plno, nízko či inak tučné, bolo to len mlieko biele a tekuté. Nejaká tá čokoládka pre vnúčence, po istom čase som ju nenávidela. Mala biely obal s dievčatkom so šatkou a riekankou: ani dlhá ani krátka to je Deva čokoládka - neuveriteľne sladká. Po jej zjedení mi hrdlo zovrel sladký zverák.

  • 15. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 094x
  • 7
Muži versus kuchyňa

Dagmar Obertová

Muži versus kuchyňa

Muži sa delia na dvoch kuchynských bôžikov, a to takých, čo poznajú kuchyňu z teoretického hľadiska, teda je tam nejaký sporák, v novšej kuchyni obľúbená keramická platňa, chladnička, digestor, nože, naberačky, hrnce, sitá a hromada sušených zelených a viacfarebných voňavých korenín, z ktorých sa nos ide priam pojašiť. Ich diagnóza je - neradi varia. Prečo? Lebo ich to nebaví, nemajú k tomu vzťah, nedarí sa im to a berú to ako doménu ženy. Tých „lebo“ by sa našlo rozhodne viac. A tí druhí sú opakom, teda sporák tam nie je ako nepotrebný kus niečoho, na čom sa nedá ani súložiť, či taký digestor.. V panelákoch cezeň ucítite hromadu pachov a o rozhovoroch susedov v jeho blízkosti ani nehovorím. Využiť digestor pri varení je ozaj záchrana. Zmienim sa dnes o tých druhých mužoch – bôžikoch s citom k vareniu. Ak má v niečom pán tvorstva fantáziu, je to umenie variť. Nie nadarmo sú muži skvelí kuchári.

  • 8. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 652x
  • 53
reklama
Klamárska kr(i)sa, alebo len duševne narušená..

Dagmar Obertová

Klamárska kr(i)sa, alebo len duševne narušená..

Vyspala som sa s policajtom v peugote. A asi som otehotnela.

  • 5. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 35
Ruky liečiteľov, ilúzia či fakt?

Dagmar Obertová

Ruky liečiteľov, ilúzia či fakt?

Ľudia liečia rukami, je to pravda? Dotknú sa vás a razom ozdraviete? Ako sa hovorí, človek je tvor vzdorovitý a uverí len tomu, čo zažije, prípadne sa ho to bezprostredne týka. Zverujeme sa ľuďom čo sú naozaj výnimoční, alebo len šarlatánom, ktorí z nás chcú vytiahnuť len peniaze.

  • 19. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
Ču-mu-lang-ma, koľko životov potrebuješ na zasýtenie?

Dagmar Obertová

Ču-mu-lang-ma, koľko životov potrebuješ na zasýtenie?

Nepál ti dal domov a ty sa stále sýtiš telami tých, čo chcú vidieť viac, ako len svoju odvahu a silu zvíťaziť. Z výšky  8 848 m im ukazuješ svet. Dávaš i berieš, lákaš i zavrhuješ. Zdolávajú ťa a ty si zato vyžiadaš daň. Ukážeš krasu, ale v zapätí zvoláš snehovú búrku, aby zahalila majestát. Počuješ plač, smiech i zúfalosť. Po prvý krát sa ťa pokúsil zdolať Wilson a to v roku 1934, žiaľ nedošiel. Jeho púť skončila pod Severným sedlom v predpokladanej výške 6400-6990 metrov.

  • 3. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu