reklama

Vitaj Osterreich, alebo sakra kde mám tie eura?

Cesta cez hranice bola príjemná. Nikto nás nezastavil a ani sme sa nemuseli predierať medzi výfukovými plynmi automobilov trpiacich nákupnou horúčkou. Tiež odpadla povinnosť legitimácie, čo mi robilo radosť. Pretože pri poslednom takomto prechode ma páni v zelenom poprosili aby som vystúpila z auta. Neviem, čo sa im na tej foto nepozdávalo, žeby som sa za tých 6 rokov až tak zmenila? Tento krát to bolo iné, len tak si prefrčať okolo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Čo nás viedlo za hranice všedných dní? Ako väčšinu Slovákov to boli nakúpy. A hlavne SALE to bolo to správne Wort čo sme hľadali. Aké okúzľujúce, a pritom tak podradné slovko. Okúzľujúce pretože horná cena na visačke bola taká nechutná a tá spodná juj, no nekúp to J. Podradné, tie potvorky obchodnícke to stále predávali tak, aby niečo na tom zarobili. Niekedy by som chcela vedieť za koľko to kúpili, keď si hodia 60% z ceny dole.. Alebo inak, prečo to tí ľudia kupujú za tie nechutné peniaze, keď o mesiac je to za polovicu?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prekročenie hraníc bolo gut. Vítali nás iba veterné elektrárne. Cesta bola pustá iba my sme sa plahočili za vidinou niečoho in.. Po chvíľke som pochopila, že tie 3dc koly robia svoje. Nutne som potrebovala na WC. Po kríkoch sa mi teda rozhodne blúdiť nechcelo.. Zbadala som tabulu WC- Tankstelle 3500m, potom 2000m, už len 1000m nekonečných 1000m a konečne odbočka. Miesila som sa na sedadle a voda čo sa povaľovala vo fľaši na podlahe na mňa pôsobila ako mučiace zariadenie. Po zaparkovaní som z auta len tak vyletela rovno na toalety. Medzi dverami som skoro zrolovala starú Nemku v norkovom kožuchu, mala nechutný parfum. Ako by oco povedal, Čierna mačka. Bola to benzínka ako u nás. S pomaly sa pohybujúcimi ľuďmi, otlačených po sedadle automobilu a snažiacich sa tento jav rozchodiť potulkami medzi regálmi. Len čo som vpálila na toalety, tak som zbadala hajzelbabu s nápisom 0,30 euro. Problém, žiadnu hotovosť som nemala.. Totiž boli sme prichystaní, že sa bude platiť len kreditnou kartou. Žiadne eura, čo eura ani cent, som so sebou nemala, iná drzosť... Ale čo, toto bol urgentný prípad, tak som okolo nej prešla akože to mooc súri, čo bolo pravdivé. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď som vychádzala z WC spokojná a s úsmevom na perách, ma táto milá pani zastavila. Požadovala za mňa tento poplatok.. Už  pred zrkadlom som si nacvičila ako jej vysvetlím, že jej vlastne platiť nebudem. Hovorila som, že nemám peniaze iba slovenské. Tak potom chcela aj tie. Najdrobnejšiu bankovku som mala stovku. A to som zase nechcela byt taká štedrá... Nepochopiteľne mávala rukami a vykrikovala, že ako to je možné, že nemám prachy. Ukázala som jej kreditu. Stará sčervenela a s koktavými nadávkami mi poručila aby som vypadla. Aspoň som si spomenula, že tieto nadávky sme sa na nemčine učili najrýchlejšie. A ako sa hodili, aspoň som vedela do čoho mi nadáva. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zaujímavé, že u nás sa nikto nechytil do tak dobrého kšeftu, ako vyberanie poplatku za použite toaliet na benzínke. Pri tomto akte vycikaj a uteč som si spomenula čo povedal gestor na cestovnom ruchu.. Nebojte sa v Rakúsku nenájdete žiadne WC zatvorené. Ale to, že po vás budú chcieť zaplatiť akosi zabudol spomenúť..

(obrázok z: aeiou.iicm.tugraz.at/.../o653846b.jpg)

Dagmar Obertová

Dagmar Obertová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neskutočne skutočná :) Autorku poznám už nejakých tých cať rokov, je to fajn baba. Dokonca sa podobáme. Každé ráno sa stretneme v kúpeľni a potom i pri šoférovaní, ale to jej vidím len oči... Zoznam autorových rubrík:  Ona a jej zážitky, fikcia...?No čo som zase vyviedla..Deje saPrerušenie denného stereo-typuDd-alebo drzé dráždenie..BanáNOvá republikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu