reklama

Už si s nami nepripila

Stretli sme sa ako správna banda na oslavách toho Nového a smútením za tým Starým. Už ani neviem, na čo sme sa viac tešili. Ale zrejme na fakt, že sme spolu. Dávno sme sa nevideli. Bola to taká mini triedna stretávka. Bolo nás cca 10. Triedne krásky pribrali a káčatka ostali káčatkami i keď s vyšším intelektom, ako naposledy. Chalani zo zadnej lavice, čo nás neustále terorizovali s flusátkami (trubička a dávali do nej papier a potom nám to strieľali do vlasov) nás zahŕňali komplimentmi a úsmevmi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Keď nám už dochádzali nápady na čo si ešte pripijeme,  prišla Dadina. Bola to triedna recitátorka a mám pocit, že bola najšikovnejšia z matiky. Okrem toho nosila rovnaké meno ako ja. Vedela som, že za celých 9r. na škole neboli žiadne Dagmar okrem nás dvoch. 

Chalani, teda muži, ale kašlať na to.. Pre mňa sú to stále chalani, chceli zobrať niečo na pitie Dadine. No ona si objednala džús. Prišlo nám to trochu netradičné, džús na takejto akcii? Ale vysvetlenie pravdy prišlo postupne.

 Začalo to s ľavou rukou. Decentne mi ju predložila pred oči, ako čosi nové v jej živote. Lepšie povedané, nejedná sa ani tak o ruku. Ale skorej o prst a to, čo sa na ňom zmenilo. Keďže som sedela hneď po jej boku tak som sa túto správu vizuálne  DOZVEDELA PRVÁ. Dadina sa nám zasnúbila! Ale pokračovala ďalej..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prezradila termín svadby. Polovica dievčat už mäkla a rozplývala sa nad touto predstavou. I ja som sa tešila. Veď každá z nás na to tajne čaká.

A nakoniec to najmilšie, čím sa stal daný večer nezabudnuteľným bola správa, že čaká bábätko. To nás už položilo všetkých. Najprv sme si mysleli, že si robí srandu. No pochopili sme, naša Dadina postúpila o level vyššie. Stane sa z nej mamina! Na zhostenie tejto „úlohy“ som si predstavila niekoho iného prvého z našej party. A chalani to neboli.. Je to krásny pocit, že si založila rodinku.

Po tejto udalosti sa v babách prebudili pudy pestúnok a ponuky na kočíkovanie sa hrnuli z každej strany. Ja som mala a aj mám jeden sen.. Dotknúť sa bruška keď už bude také okrúhle. Netuším aký je to pocit, ale teším sa naň, keďže ja ju už nepredbehnem J a vlastne žiadna z nás... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prajem našej Dadinke len to najlepšie a hlavne zdravie! A mám aj tip, že to bude chlapček ..

Dagmar Obertová

Dagmar Obertová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neskutočne skutočná :) Autorku poznám už nejakých tých cať rokov, je to fajn baba. Dokonca sa podobáme. Každé ráno sa stretneme v kúpeľni a potom i pri šoférovaní, ale to jej vidím len oči... Zoznam autorových rubrík:  Ona a jej zážitky, fikcia...?No čo som zase vyviedla..Deje saPrerušenie denného stereo-typuDd-alebo drzé dráždenie..BanáNOvá republikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu