reklama

Keď opasok neudrží nohavice

Je leto, dá sa robiť vonku toľko vecí. Chytať bronz a UV lúče ako bonus, grilovať si kuracie krídelká, zapíjať ich vychladeným pivkom a sexovať vonku. Ups, či to nie? Hm.. Niekomu to evidentne nerobí problém, ale tam, kde sú ľudia a istotne sa niekto nájde, kto vás pozoruje, by ste to robiť nemuseli, zvieratká moje zlaté. Pravda, pokiaľ vám trochu popularity neprekáža. Robila som plavčíčku, ako každý rok, a ďalekohľad som nepoužívala len na sledovanie vodnej hladiny. Hľadala som známych a pásla oči na pekných objektoch. Aaa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

A čo sa mi nevotrelo do pozornosti. Dvojka zaľúbencov medzi skupinkou opaľujúcich sa. Nič nevšedné ale boli chrumkaví. Jee, ako ho hladí, ako sa len k sebe túlia, ako sa majú radi, ako sa len cukrujú :). A sakra! Čo do drží v ruke..., veď oni si to rozdávajú, ona má vonku kozy, pozri inde, nečum na nich! No tak, otoč hlavu prepána.

Začervenala som sa. Nie vždy sa mi naskytne taký live prenos.. Prišlo mi to však i strašne smiešne. Keď som sa pozrela o pár metrov ďalej, ležala tam žena s obrovským klobúkom a o niečo objemnejší chlap so zarezanými plavkami do brucha. Ako ujo Viewegh spomenul vo svojej knihe: ležali tam ako vyvrhnuté vorvane. Táto frázička ich vystihovala. Aj oni boli takí vyvrhnutí, vodou zamorenou sinicami. Ani tie ich už nechceli. Zrejme si ani nevšimli, že kúsok nad ich hlavami sa dejú veci.. Pravda, zvieratká moje zlaté som na istú chvíľku nechala tak. Veď od toho som nebola platená, tak som blúdila po jazere, ale vždy som sa k nim nanovo vracala, ako pokazená kopírka.

Zrazu ma niekto chytil za plece. Tak som sa zľakla, teda moje svedomie, že som pustila ďalekohľad so slovami, ja sa na nich nepozerám. Bol to Braňo, nechápal o čom hovorím. Pravda, chcela som sa pochváliť svojím úlovkom a poradila som mu, na ktorú stranu má zamieriť zrak. O chvíľu pri mne stálo asi 6 mužských, čo sa doslova štuchali a preťahovali o ďalekohľad. Dvojka začala niečo tušiť.

Akurát keď sa mi ďalekohľad vrátil späť do rúk, tak sa na mňa pozreli. Bolo to zvláštne. Ja som im videla do očí a oni len tápavo zisťovali, že sa niečo deje. Že sú pod dohľadom záchranára a tlupy testosterónových voyerov. Toľko kreatívnych ťahov som urobila, aby nás neupodozrievali, že na nich zízame, až nás nakoniec odhalili. Takú bleskovku v balení vecí som dávno nevidela. Skupinka za mojím chrbtom sa pomaly rozišla. Ja som sa mohla nanovo venovať sledovaniu, teda pozorovaniu či náhodou niekto nesúloží, teda netopí sa.. Ten deň sa našťastie nikto neutopil a ja som prišla na novú letnú zábavku mladých. To leto to neboli jediné zvieratká moje zlaté, čo si mysleli, že sú dokonale nenápadné. To vieš, oku záchranára nič neunikne :).



Dagmar Obertová

Dagmar Obertová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neskutočne skutočná :) Autorku poznám už nejakých tých cať rokov, je to fajn baba. Dokonca sa podobáme. Každé ráno sa stretneme v kúpeľni a potom i pri šoférovaní, ale to jej vidím len oči... Zoznam autorových rubrík:  Ona a jej zážitky, fikcia...?No čo som zase vyviedla..Deje saPrerušenie denného stereo-typuDd-alebo drzé dráždenie..BanáNOvá republikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu