reklama

Vodič autobusu nás zdraví fu*k off

Prakticky nás oklamal. Včera som ostala zaskočená a rozčarovaná mentalitou jedného muža. Žiaľ, musím konštatovať, že to, ako som chválila vodičov autobusov, sa dnes zmenilo. Vďaka jednému klamárovi a arogantnému tupcovi. Doteraz sa mi nestalo, aby som sa stretla s niečím podobným a to už cestujem pekných pár rôčkov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Čakali sme na zastávke a on si jednoducho zmyslel, že nám nezastane a nezoberie nás. Pritom mal napísané, že u nás má zastávku a tiež to nebolo len na papieri, ale i na internete. Nespoľahla som sa len na seba, ale zatelefonovala som aj na informácie o spojoch. Všade sa mi potvrdilo, že pán „dôležitý“ s nami vybabral a mal nás vziať. Mám pocit, že niekomu tu ide o to, aby sa tento spoj zrušil. Tým smerom proste necestujú ľudia, tak ho zrušme. Veď je prakticky nerentabilné, aby sme tam zachádzali. Ale ako máme nastúpiť, keď vystretý prostredník vodič nechce. Chýbajúci záujem zo strany šoféra je v ríši divov ponorený do motorového oleja, nadľahčovaný hlúposťou. Len tak informatívne, ten autobus u nás stál a kto z neho vystúpil, nik.. A ja sa pýtam, akým právom si šofér určuje, kde zastaví a kde nie? Pokiaľ viem, môže odmietnuť len výtržníkov a nejakých tých opilcov, či narušiteľov poriadku. A na margo obsadenosti autobusu: bol poloprázdny. A ešte jedna perlička: povedať mi na to, že internet a ostatné zdroje, z ktorých som zistila, kde stojí, znamenajú: jedna baba povedala.. Tak drahý pán môžete sa aj vy...

Dagmar Obertová

Dagmar Obertová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neskutočne skutočná :) Autorku poznám už nejakých tých cať rokov, je to fajn baba. Dokonca sa podobáme. Každé ráno sa stretneme v kúpeľni a potom i pri šoférovaní, ale to jej vidím len oči... Zoznam autorových rubrík:  Ona a jej zážitky, fikcia...?No čo som zase vyviedla..Deje saPrerušenie denného stereo-typuDd-alebo drzé dráždenie..BanáNOvá republikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu